Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 w Poznaniu

Oferta pracy dla pracownika ds. administracji

Oferta pracy dla pracownika ds. administracji

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 Poznań Piątkowo zatrudni pracownika ds. administracji

Zakres obowiązków

  • redagowanie i formatowanie dokumentów wydawanych przez poradnię
  • ewidencjonowanie i weryfikowanie dokumentów otrzymanych od klientów i pracowników (wymagane podpisy, daty itp.)
  • prowadzenie ewidencji nieobecności, ważności badań lekarskich i szkoleń BHP
  • segregowanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej i księgowej
  • przyjmowanie i ewidencja poczty
  • gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie, systematyzowanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej oraz księgowej
  • wizyty urzędach

Nasze wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • wykształcenie wyższe (rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace)

Oferujemy

  • umowę o pracę, 0,75 etatu – od stycznia 2022
  • pracę od pn-pt
  • stabilne warunki zatrudnienia

CV należy składać drogą elektroniczną lub osobiście w sekretariacie poradni – sekretariat@ppp4.pl, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4, os. Bolesława Chrobrego 105, 60-681 Poznań