Grażyna Fedoruk – pedagog, logopeda, coach, realizator Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Prowadzi diagnozę pedagogiczną dzieci i młodzieży, warsztaty dla nauczycieli oraz indywidualne zajęcia kształtujące umiejętność skutecznego podejmowania działań, trening eeg biofeedback. Zajmuje się rozpoznawaniem potrzeb rozwojowych szkół i przedszkoli. Dyrektor placówki.
Joanna Skrzypczak – psycholog. W poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych i emocjonalnych, psychoedukacją, interwencją w kryzysie oraz terapią indywidualną i rodzin. Pracuje w paradygmacie systemowym z elementami terapii poznawczo-behawioralnej. Ma doświadczenie zarówno w pracy w poradni, jak i przedszkolu i szkołach.
Magdalena Michałowska – psycholog, doradca zawodowy, oligofrenopedagog, Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE). W Poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych i emocjonalnych, doradztwem zawodowym, terapią indywidualną i grupową. Prowadzi zajęcia wzmacniające rozwój emocjonalny dla uczniów szkół podstawowych, a także wspierające proces uczenia się. Współprowadzi zajęcia socjoterapeutyczne oraz spotkania w ramach „Szkoły dla Rodziców”.
Paulina Niedźwiecka-Klimczak – pedagog, coach. W Poradni zajmuje się diagnozowaniem trudności szkolnych. Prowadzi trening eeg biofeedback, zajęcia socjoterapeutyczne, terapię indywidualną i rodzin, w której stosuje podejście systemowe i elementy terapii poznawczo – behawiralnej. Specjalizuje się w coachingu indywidualnym i zespołowym.
Anna Walkowiak – psycholog, doradca zawodowy, psychoterapeuta w trakcie szkoleń. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologinczną, doradztwem zawodowym, a także interwencją kryzysową i psychoterapią. przeprowadza konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli. Prowadzi zajęcia Szkoły dla Rodziców, jak również udziela wsparcia terapeutycznego rodzinom w sytuacji rozstaniowej / rozwodowej i porozwodowej. W terapii stosuje podejście ericksonowskie, które łączy z elementami terapii systemowej i Racjonalej Terapii Zachowania (nurt w terapii poznawczo – behawioralnej).
Marta Kmieciak – neurplogopeda, surdopedagog, członek Polskiego Związku Logopedycznego. Diagnozuje i prowadzi terapię zaburzeń komunikacji dzieci i młodzieży. Podczas zajęć wykorzystuje elementy Metody Krakowskiej oraz Integracji Sensorycznej. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z niedosłuchem.
Joanna Stroemich – psycholog.
Ewa Siwecka – pedagog, oligofrenopedagog, tyflopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju oraz sensomotorycznej terapii widzenia. W Poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych. Prowadzi terapię indywidualną (terapia pedagogiczna ogólnorozwojowa, terapia ręki, sensomotoryczna terapia widzenia) i grupową (Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn). Podczas zajęć wykorzystuje elementy integracji sensorycznej oraz arteterapii. Realizuje także warsztaty dla nauczycieli i rodziców.
Izabela Peczyńska – pedagog
Paulina Augustyniak – psycholog
Anna Piwońska – specjalista ds. administracyjnych
Sandra Szymankiewicz – woźna