Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 w Poznaniu

Poradnik dla nauczycieli „Uczeń z ADHD w klasie”

Poradnik dla nauczycieli „Uczeń z ADHD w klasie”

Szanowni Państwo Dyrektorzy

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przekazanie poniższego linku do Poradnika dla nauczycieli „Uczeń z ADHD w klasie”, przygotowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych, wszystkim pedagogom, psychologom oraz nauczycielom pracującym w Państwa placówkach.

https://ibe.edu.pl/files/BIBLIOTEKA/Wspieranie-dostepnosci-edukacji/Uczniowie z ADHD w klasie. Poradnik dla nauczycieli.pdf

Tematyka poradnika dotyczy jednych z najczęściej zgłaszanych trudności w poradniach psychologiczno-pedagogicznych – problemów wychowawczych, emocjonalnych i edukacyjnych związanych z funkcjonowaniem uczniów z ADHD w warunkach szkolnych.

Zawarte w publikacji wskazówki mogą stanowić istotne wsparcie w codziennej pracy nauczycieli i specjalistów, a także pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki tych trudności oraz możliwości skutecznego reagowania na potrzeby uczniów z ADHD.

Uważam, że poradnik może być cennym narzędziem w pracy zespołów pedagogicznych – zarówno do indywidualnej refleksji, jak i jako materiał do pracy zespołowej czy rad pedagogicznych.

Z góry dziękuję za pomoc w upowszechnieniu materiału.

Z poważaniem

Ewa Siwecka